Opšti uslovi poslovanja Coqui Internet prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda (u daljem tekstu: “Prodavac”). Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Internet prodavnica je informacioni sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda potrošačima. Njime upravlja “Coqui“. Korisnik je osoba koja koristi navedeni sistem, odnosno potrošač u Internet prodavnici.

NAČINI ISPORUKE

Prodavac se obavezuje da kupljenu robu isporuči Potrošaču slanjem robe preko kurirske službe, pri čemu troškove isporuke snosi potrošač u iznosu naznačenom na važećem cjenovniku kurirske službe u vreme slanja porudžbine

NAČIN PLAĆANJA

Potrošač robu plaća pouzećem. Potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe.
O vremenu dostave robe Kupac će biti obavješten telefonom od strane kurirske službe.
Rok isporuke teče od prvog narednog radnog dana posle narudžbine. Za robu kupljenu preko internet prodavnice rok isporuke je do 5 (pet) dana od dana prijema porudžbine od strane potrošača.
Isporuke se ne vrše subotom, nedeljom i državnim praznicima.
Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine.

CIJENE U COQUI INTERNET PRODAVNICI

Sve cijene su iskazane u konvertibilnim markama sa uključenim PDV-om. Prodavac zadržava pravo izmene cijena, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cijene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Navedene cijene važe samo za kupovinu u Internet prodavnici i mogu da se razlikuju od cijena u maloprodajnim objektima Prodavca.

ODUSTAJANJE OD KUPOVINE

U koliko potrošač želi odustati od kupovine, može nas kontaktirati putem e-mail-a ili kontakt telefona.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost robe koju vraća, a koja nastane kao posljedica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Ukoliko je roba oštećena ili poslata greškom, mi ćemo snositi troškove dostave.
Za sve zamjene robe, primamo zahtjeve u roku od 15 dana, pri čemu potrošač snosi troškove dostave.

PRIMJEDBE I REKLAMACIJE
Žalbe, reklamacije i primjedbe potrošači mogu izjaviti:

  1. slanjem na elektronsku adresu [email protected] 
  2. redovnom poštom na adresu – Semberska bb, Brčko Distrikt BiH, 76 100

Prodavac će u roku od pet radnih dana potvrditi da je žalba primljena i saopštiti potrošaču koliko dugo će biti razmatrana. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rješenja svih sporova.

ZAVRŠNE ODREDBE

Isporučilac zadržava pravo da može mijenjati ove uslove bez prethodnog obaveštavanja svojih potrošača. Svaki potrošač prilikom naručivanja proizvoda može proveriti trenutno važeće uslove.